wtorek, 28 listopada 2017

Wspomnienie

W kalendarzu jesień, ale już od jakiegoś czasu nie da się o niej powiedzieć "polska zlota", bo kolorystycznie buro. 
Dlatego wpadłam na pomysł zatrzymywania kolorów jesieni. 
Powstał swego rodzaju shadow box. Ze wspomnieniem pierwszej jesieni mojej Pierworodnej córki.



Tło pracy potraktowałam pastą strukturalną, w której odcisnęłam fakturę kory. Niezastąpiona forma do dekoracji tortów 😅 Całość uzupełniły stemple liści z Project Prezent. Pokolorowałam wszystko kredkami akwarelowymi i rozmyłam wodą. 




Kredki zdały też rolę przy kolorowaniu tekturek. Przykleiłam zdjęcie, jesienne tekturki z I-kropki, suszone liście, szyszki i nawet kasztana. Klej na gorąco świetnie udaje nitki babiego lata. A perełki w płynie udają krople rosy, deszczu czy żywicy.
Przydał się też tytuł kolekcji wygranych Mintayowych papierów jako element wspomnień 


Praca powstała inspirowana wyzwaniem "Wspomnienia" na blogu Essy-Floresy.



Dziękuję za odwiedziny

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba ten shadow box i cieszę się, że wykonałąś go specjalnie na Essowe wyzwanie. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny shadow box - w sumie różne już widziałam, ale jesiennego do tej pory jeszcze nie. Babie lato z kleju na gorąco - ale fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ☺ Miło mi, że Ci się podoba. A babie lato z kleju na gorąco trochę przypadkiem powstało. Ciągnęły mi się te nitki przy klejeniu szyszek, najpierw je cierpliwie usuwałam, a potem mnie olśniło, że przecież to jak z babim latem ☺

      Usuń
  3. Piękna warstwowa praca i oryginalne tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Bardzo przyjemnie mi się pracowało nad tłem z Waszym stemplem 😊

      Usuń
  4. Wyjątkowa chwila i wyjątkowa oprawa...klimatyczny box :) dziękuje za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wspomnienia w pięknej oprawie :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊